Βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση (μαθητές ερευνητές).
Βασική μας επιδίωξη είναι να βοηθήσουμε τα παιδιά “να μάθουν πως να μαθαίνουν”. Με θεωρητικό και πρακτικό επιστημονικό υπόβαθρο τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική, θεωρούμε ότι κάθε μαθητής αναπτύσσει τις ικανότητες και τις γνώσεις του με βάση το δικό του προσωπικό χώρο, χρόνο και τρόπο.
Και αυτή είναι η βασική αρχή της βιωματικής μάθησης και της ενεργούς συμμετοχής όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στην κατεύθυνση αυτή, ο ρόλος του εκπαιδευτικού εκλαμβάνεται από εμάς ως ρόλος πολιτικού και πολιτισμικού δράστη (Freire, 1977) που μας αντιμετωπίζει το σχολείο σε όλες τις βαθμίδες, ως φορέα προσωπικής και κοινωνικής ενδυνάμωσης όλων των μαθητών (Mc Laven, 2010), οι οποίοι με τη σειρά τους, αξίζει να γίνονται αντιληπτοί από εμάς και την κοινωνία ως φορείς μετασχηματισμού και ελπίδας.