Το πρόγραμμα μας   

 

Αναδυόμενος γραμματισμός

  Συμπεριφορές που σχετίζονται με τις έννοιες της ανάγνωσης και της γραφής που αποκτούνται μέσω καθημερινών εμπειριών με το γραπτό λόγο (πινακίδες – επιγραφές – ταμπέλες, έντυπα, βιβλία).
Αναφέρεται ο όρος στη σχολική ετοιμότητα που καλλιεργείται στην προσχολική εκπαίδευση η οποία προάγει την ανάγκη και το νόημα κατάκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων από τα παιδιά με τρόπο παιγνιώδη που συμπεριλαμβάνει . . .

Τι κάνουμε
Προγραφή - Προανάγνωση
Γλωσσικές - Νοητικές ασκήσεις

Μαθηματικός γραμματισμός

    Όπως ο γλωσσικός, έτσι και ο μαθηματικός γραμματισμός αναδεικνύει στους μαθητές τη σημασία των μαθηματικών στην πρακτική και κοινωνική του ζωή με παιγνιώδη τρόπο, σκέψεις κάτι που πραγματοποιείται δίνοντας στα παιδιά ευκαιρίες εξερεύνησης, χειρισμού, οργάνωσης υλικών και λύσεις προβλημάτων (Dodge + Colnev). Έτσι έρχονται . . .

Τι κάνουμε
Ασκήσεις με σχήματα
Πειράματα
Ψηφοφορία - καταμέτρηση ψήφων

Συναισθηματική αγωγή

Παραμύθια – συναισθηματική ενεργοποίηση.
Το παραμύθι ως παιδαγωγικό μέσο:

  • κινεί τη φαντασία του παιδιού
  • υποστηρίζει την παιδική μάθηση
  • προάγει τη γλωσσική διδασκαλία
  • ενισχύει την ακουστική ικανότητα του παιδιού
  • διαμορφώνει εποικοδομητικά την ψυχοσύνθεσή του
  • ψυχαγωγεί το παιδί
Τι κάνουμε
Παραμύθια - συναισθηματική ενεργοποίηση
Ψυχοκινητικές δραστηριότητες

Θεατρικό παιχνίδι

     Δίνεται έμφαση στην ψυχολογική και παιδαγωγική διάσταση του θεάτρου. Η θεατρική αγωγή δίνει στα παιδιά ευκαιρίες να γνωρίσουν τον εαυτό τους, το περιβάλλον και τους γύρω τους.
    Αποτελεί σωματική και ψυχική έκφραση που βοηθά στην επικοινωνία και την ένταξη στην ομάδα, ενώ παράλληλα διαμορφώνει αισθητικές εμπειρίες και κριτήρια.
    Η χρήση ειδικά του εκπαιδευτικού δράματος κινητοποιεί τα παιδιά να λάβουν ρόλους, να πάρουν αποφάσεις και να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, προκειμένου να λύσουν το πρόβλημα του ήρωα που υποδύονται.

Τι κάνουμε
Κουκλοθέατρο
Θεατρικό παιχνίδι

Μουσικοκινητική Αγωγή Orff

   Στο μάθημα τα παιδιά εξερευνούν και γνωρίζουν τον κόσμο της μουσικής όχι μέσα από μία παραδοσιακή μαθησιακή διαδικασία αλλά βιωματικά, μέσα από την ανάπτυξη της εκφραστικότητας, την καλλιέργεια της κινητικότητας και τον αυτοσχεδιασμό όπου συμμετέχει η μουσική ο λόγος και η κίνηση, με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο. Παιχνίδι, τραγούδι, μουσικά όργανα (μαράκες, τύμπανα και άλλα κρουστά) και χορός είναι τα μέσα με τα οποία τα παιδιά βιώνουν τις μουσικές έννοιες, πειραματίζονται, και εκφράζονται.

 

Τι κάνουμε
Μουσική και τραγούδι

Εικαστικές τέχνες

(ζωγραφική, χειροτεχνίες, πλαστελίνη, πηλός, δημιουργία μακέτας)

     Μέσω της τέχνης τα παιδιά έρχονται σε επαφή με διάφορα υλικά, μαθαίνουν τα βασικά χρώματα και τι προκύπτει από την ανάμειξη τους, παρατηρούν πίνακες ζωγραφικής και μαθαίνουν ποικίλες τεχνοτροπίες.

Τι κάνουμε
Πλαστελίνη
Ζωγραφική
Πηλός
Χειροτεχνίες
Δημιουργία μακέτας

Περιβαλλοντική αγωγή

Οικολογικές δραστηριότητες με βιωματικές εμπειρίες

     Μέσα από δραστηριότητες αλληλεπίδρασης των παιδιών με τον φυσικό κόσμο αναπτύσσουν την αξία του σεβασμού απέναντι σε αυτόν, εκφράζονται, αποκτούν γνώσεις και ενεργοποιούνται.

Τι κάνουμε
Περιβαλλοντικές - οικολογικές δραστηριότητες με βιωματικές εμπειρίες

Γυμναστική – Ξιφασκία

Η άσκηση βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν ένα υγιές μυοσκελετικό σύστημα. Αναπτύσσεται η νευρομυΐκή  συναρμογή των παιδιών, δηλαδή μαθαίνουν να ελέγχουν το σώμα τους καθώς και τις κινήσεις τους. Μέσω της άσκησης και του παιχνιδιού τα παιδιά κοινωνικοποιούνται και αναπτύσσουν το αίσθημα της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Το πρόγραμμα της γυμναστικής περιέχει ασκήσεις συντονισμού, αντιδράσεις – αντανακλαστικών, ασκήσεις ταχύτητας, ισορροπίας, ευλυγισίας, προσανατολισμού, καθώς και γνωριμία με το άθλημα της ξιφασκίας. Η ξιφασκία ως άθλημα ασκεί ιδιαίτερα το πνεύμα, βελτιώνει πολλές από τις παραμέτρους της φυσικής κατάστασης, όπως η ταχύτητα, η ευκινησία, η δύναμη, η εκρηκτικότητα και η συνεργασία χεριών και ποδιών. Καθηγήτρια Γυμναστικής Κάτια Κοκκότη

Ελεύθερο παιχνίδι

     Η μαγική στιγμή της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά την οποία κανείς εκτός από τους μετέχοντες δεν γνωρίζει τις γνωστικές και κοινωνικές συγκρούσεις που γίνονται και οδηγούν τους μαθητές σε νέα γνωστικά, κοινωνικά και επικοινωνιακά μονοπάτια.

Θεωρείται το επίκεντρο της παιδικής ηλικίας. Για το παιδί κάθε δραστηριότητα είναι παιχνίδι. Μέσα από αυτό τα παιδιά μπορούν να . . . 

Τι κάνουμε
Ελεύθερο παιχνίδι
Παίζουμε με παιχνίδια

Λοιπές παροχές

doctor
Παιδίατρος
tooth2
Παιδοοδοντίατρος
psychologist
Παιδοψυχολόγος